Машықтар
                                                            
                                                                                                                                1.	Мақсаттар қоюды және міндеттер мен іс-қимылдар жоспарын әзірлеу, жүзеге асыруға.
2.	Бәсекелестік ортаға және тұтыну артықшылығын зерттеу.
3.	Қызмет көрсетудің прогрессивті үлгілерін меңгеру.
4.	Мейрамхана жұмысына тиімді өзгерістер енгізуді қамтамасыз ету.
5.	Жаңашылдық және шығармашылық өзгерістер енгізуді құрастыру. 
6.	Персоналды қосымша оқыту кезінде өзгерістер енгізуді жүргізу.
                                                                                                                            
                                                            Білімдер
                                                                                                                        1.	Тұжырымдамалық ұйымның саясаты.
2.	Кәсіби қызметтегі заманауи отандық және шетелдік тәжірибе. 
3.	Бәсекелес орта. 
4.	Нарыққа жаңа өнімдер мен қызметтерді жылжыту әдістері.
5.	Сән саласындағы тауарлар мен қызметтер тенденциялары.
6.	Презентация жасау техникасы. 
7.	Қонақтардың пікірін оқу әдістері. 
8.	Персоналды оқыту әдістері мен тәсілдері. 
9.	Сауда алаңының ерекшеліктері.
                                                                                                                    
 
                                                                                                            
                                                            Машықтар
                                                            
                                                                                                                                1.	Мейрамхана залының тұрақты жұмыс істеуі үшін қажетті тауар қорларының бар-жоғын бақылау. 
2.	Мейрамхана залында тағамдар мен сусындар тұрақты сатуды бақылау.
3.	Мейрамхана залында тағамдар мен сусындарды тұрақты сатуды бақылау.
4.	Мейрамхана залында қонақтардың талғамы неғұрлым танымал тағамдар мен сусындардың дәмі мен рейтингін айқындау.
5.	Қонақтардың психологиясын және қажеттілігін оқу. 
6.	Мейрамхана залының персоналын тағамдар мен сусындар дұрыс ұштасуына оқытуға бағдарлау. 
7.	Тағамдар мен сусындар презентациясын жүргізу. 
8.	Сұранысты қалыптастыру   және оны өзгерту.
9.	Мейрамхана залында тағамдар мен сусындарды сатуды кеңейту.
                                                                                                                            
                                                            Білімдер
                                                                                                                        1.	Маркетинг негіздері. 
2.	Сату психологиясы и техникасы. 
3.	Залға тамақ пен сусындарды ұсыну тәртібі. 
4.	Тұтынушылардың қалауы.
5.	Жаңа өнімдер мен қызметтерді нарыққа шығару әдістері.
6.	Мейрамхананың ең танымал тағамдары мен сусындарының рейтингі.
7.	Қонақтардың дәмін зерттеу әдістері.
                                                                                                                    
 
                                                                                                            
                                                            Машықтар
                                                            
                                                                                                                                1.	Шараптар мен сусындар картасын жасау принциптерін меңгеру. 
2.	Мейрамхана стиліне және мәзірге сәйкес шараптар мен сусындарды картасын құрастыру және толтыру.
3.	Спирттік және өзге де сусындардың орналасуының бірізділігін сақтау.
4.	Шараптар мен сусындарды картасын жұмыс күйінде қолдау.
5.	Шараптар мен сусындар картасын мерзімді жаңалау.
6.	Шараптар мен сусындар картасын көрнекілігі мен ыңғайлылығын пайдалану және қамтамасыз ету.
7.	Сомелье және мейрамхана бас-аспазының өзара әрекеттестігі. 
8.	 Банкет және мерекелік кеш мәзірін құрастыру және т.б.
9.	Нақты сапа және баға қатынасы бойынша көрсетілетін қызметтерді анықтау.
10.	Мейрамхана және персоналдың мүмкіндігін нақты бағалауға.
11.	Қонақтарды күтуді қанағаттандыруға.
12.	Қонақтардың талғамының өзгеруіне әсер ету.
                                                                                                                            
                                                            Білімдер
                                                                                                                        1.	Мерекелік кештің және басқа да ic-шаралар жасау принциптері, банкет мәзірі.
2.	Спирттік сусындар және басқа да сусындар нарығы. 
3.	Спирттік сусындар және басқа да сусындар классификациясы және сипаттамасы. 
4.	Жекелеген тағамдарды дайындау технологиясының ерекшеліктері.
5.	Мейрамхананың иммидждік бағыты. 
6.	 Тағамдар мен сусындар үйлесілімдігі. 
7.	Кәсіби терминология.
8.	Тұтынушылық артықшылық.
9.	Компьютерлік сауаттылық негіздері.
10.	Офистік оргтехника.
                                                                                                                    
 
                                                                                                            
                                                            Машықтар
                                                            
                                                                                                                                1.	Жеткізушілер мен келісім шарт жасау.
2.	Тауар позицияларының сатып алу мерзімі және көлемін анықтау.
3.	Ықтимал жеткізушілердің   тізімін анықтау.
4.	Алынатын тауарлар сапасы мен құжаттардың сәйкестігін анықтау.
5.	Қонақтардың қалауы мен дәмге байланысты ақпаратты зерттеу.
6.	Іскерлік қарым-қатынас пайдалану тәсілдерін қолдану.
                                                                                                                            
                                                            Білімдер
                                                                                                                        1.	Маркетинг негіздері менеджметінің негізі. 
2.	Жеткізушілер нарығы. 
3.	Тұтынушылардың қалауы. 
4.	Мейрамхананың иммидждік бағыты. 
5.	Ұсынылатын позициялардың ақпараттық көздері.
6.	Іскерлік қарым-қатынас.
7.	Құжат айналымы. 
8.	Ең танымал мейрамхана аксессуарлар, материалдар рейтингі.
                                                                                                                    
 
                                                                                                            
                                                            Машықтар
                                                            
                                                                                                                                1.	Мейрамханадағы барлық құрылымдық бөлімшелердің өзара әрекеттесуін ұйымдастыру қағидаттарына ие болу.
2.	Қызмет көрсету персоналының жұмысын ұтымды ұйымдастыру.
3.	Жұмыс уақытын жоспарлау.
4.	Мейрамхана зығырының, ыдыс-аяқтың, аспаптың және мейрамхананың керек-жарақтарының қажетті қорының болуын қадағалау.
5.	Залды қызмет көрсетуге дайындауды   бақылау.
6.	Мейрамхана залын жұмысқа дайындаудың тиімділігін бақылау.
7.	Мейрамхана залы мен оның қосалқы ғимараттарына арналған санитарлық талаптарға сәйкестігін қамтамасыз ету.
8.	Қызмет көрсететін персоналдың денсаулығына және қауіпсіздік талаптарына сәйкестігін қамтамасыз ету.
9.	Өрт қауіпсіздігінің талаптарын сақтауды қамтамасыз ету.
10.	Экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету.
11.	Үстел бұйымдарын, ыдыс-аяқты және аспаптарды түгендеу ережелерін сақтау.
12.	Жұмыс орнында нұсқаулық жүргізу.
13.	Құжаттарды дұрыс және уақтылы қамтамасыз ету.
14.	Мейрамханада қызмет көрсетуді ұйымдастыру теориясы.
15.	Менеджмент негіздері. 
16.	Қызметкерлердің еңбегін ұтымды ұйымдастыру принциптері. Қазақстан Республикасының Еңбек кодексі.
17.	Мейрамхана залының жұмысқа дайындау технологиясы.
18.	Нормативтік-технологиялық құжаттама.
19.	Сауда алаңының ерекшеліктері.
20.	Мейрамхананың имиджін бағыттау. 
21.	Мейрамханада ұсынылатын қызметтер тізімі.
22.	Кеңсе жұмысының негіздері және құжат айналымы.
23.	Санитария және гигиена.
24.	Еңбек қорғау. 
25.	Өрт қауіпсіздігі ережелері.
26.	Тамақтандыру кәсіпорындарында экологиялық қауіпсіздік ережелері.
                                                                                                                            
                                                            Білімдер
                                                                                                                        1.	Кәсіби мәдениетке ие болу.
2.	Мейрамханада қызмет көрсетуді ұйымдастыру теориясы.
3.	Менеджмент негіздері.
4.	Қызметкерлердің еңбегін ұтымды ұйымдастыру принциптері. Қазақстан Республикасының Еңбек кодексі.
5.	Мейрамхана залының жұмысқа дайындау технологиясы.
6.	Нормативтік-технологиялық құжаттама.
7.	Сауда алаңының ерекшеліктері.
8.	Мейрамханада ұсынылатын қызметтер тізімі.
9.	Кеңсе жұмысының негіздері және құжат айналымы.
10.	Санитария және гигиена.
11.	Еңбек қорғау. 
12.	Өрт қауіпсіздік ережелері. 
13.	Тамақтандыру кәсіпорындарында экологиялық қауіпсіздік ережелері.