Машықтар
                                                            
                                                                                                                                1.	Коммуникативтік қасиеттерге ие болу.
2.	Қонақтарды қарсы алуды   рәсімдеу (сәлемдесу, отыру, қоштасу).
3.	Тағамдарға ұсынуға болатын шараптар, спирттер және басқа сусындар туралы қажетті ақпаратқа ие болу.
4.	Тамақтану және сусындар, ұсынылатын қызметтер бойынша, белсенді жеңілдіктер және басқа таңдау бойынша қонақтарға кеңес беру.
5.	Адамдар арасындағы қарым-қатынас техникасын қолдану.
6.	Хаттаманың және этикет ережелерінің сақталуы.
7.	Кәсіби сөйлеу мәдениетіне ие болу.
8.	Мейрамхананың жағымды бейнесін сақтау.
                                                                                                                            
                                                            Білімдер
                                                                                                                        1.	Қызмет көрсету кәсіпорнының стандарттарын нақтылау.
2.	Хаттама және этикет.
3.	Жергілікті дәстүрлер.
4.	Сауда алаңының ерекшеліктері.
5.	Мәзір, шарап және ішімдік картасы.
6.	Шараптың, сусындардың және тағамдардың негізгі сипаттамалары.
7.	Мейрамханада ұсынылатын қызметтер тізімі.
8.	Белгілі күндер мен сағаттар үшін жарамды бағдарламалар мен жеңілдіктер.
9.	Адамдар арасындағы қарым-қатынас теориясы.
10.	Мейрамхана бейнесі.
11.	Сөйлеу мәдениеті.
12.	Кәсіби қызмет саласындағы шетел тілі (бір).
                                                                                                                    
 
                                                                                                            
                                                            Машықтар
                                                            
                                                                                                                                1.	Кәсіби сөйлеу мәдениетіне ие болу.
2.	Кәсіби салада шетел тілін (бір) игеру.
3.	Қонақтармен және серіктестермен келіссөз жүргізу әдісі. 
4.	Мейрамхананың қонақтарымен, серіктестермен және басқару органдарымен ауызша сөйлесу.
5.	Тұрақты қонақтар базасын кеңейту.
6.	Қонақтардың жарасымдылығын зерттеу.
7.	Шағымдарды шешу үшін әрекет жасау.
8.	Қонақтардың талаптары мен тілектерін ескеру және талдау.
9.	Жанжалды жағдайларды шешу.
10.	Адамдар арасындағы қарым-қатынас әдісін қолдану.
11.	Хаттаманың және этикет ережелерінің сақтау.
12.	Банкеттерге қызмет көрсету туралы тапсырысты қабылдау және реттеу.
13.	Қонақтардың өтініштерін барынша қанағаттандыру.
14.	Іскерлік хат-хабарлар ережелерін сақтау.
15.	Мейрамхананың жағымды бейнесін сақтау.
                                                                                                                            
                                                            Білімдер
                                                                                                                        1.	Қоғаммен байланыс әдісі мен тәсілдері. 
2.	Кестелерді резервтеу және банкеттерге тапсырыс беру тәртібін қабылдау ережелері.
3.	Қонақтардың жарасымдылығын зерттеу әдістері.
4.	Қонақтардың талаптары мен тілектерін шешу әдістері.
5.	Сату психологиясы.
6.	Келіссөз жүргізу әдістері.
7.	Кәсіби сөйлеу мәдениеті.
8.	Кәсіби қызмет саласындағы шетел тілі (бір).
9.	Адамдар арасындағы қарым-қатынас теориясы.
10.	Хаттама және этикет.
11.	Психология және конфликтология негіздері. 
12.	Коммерциялық хабар. 
                                                                                                                    
 
                                                                                                            
                                                            Машықтар
                                                            
                                                                                                                                1.	Қонақтарды қарсы алу мен сәлемдесуді бақылау. 
2.	Тапсырысты қабылдауды бақылау.
3.	Тапсырысты орындау тәртібін бақылау.
4.	Қызмет көрсету тәсілдерін бақылау.
5.	Тағам мен сусындарды беруді бақылау.
6.	Қонақтарға қызмет көрсету қарқынын белгіленген мерзім мен қарқынын бақылау.
7.	Есептік жазбаны дайындау және төлем қабылдау тәртібін бақылау.
8.	Хаттама және этикет ережелерінің сақталуын бақылау.
9.	Қызметкерлердің жеке тұлғалармен қарым-қатынас ережелеріне сәйкестігін бақылау.
                                                                                                                            
                                                            Білімдер
                                                                                                                        1.	Мейрамханада қызмет көрсетуді ұйымдастыру теориясы.
2.	Мейрамханада қонақтарға қызмет көрсетуді бақылау әдістері.
3.	Қызмет көрсету түрлері. 
4.	Қонақтарға қызмет көрсетудің ішкі стандарттары.
5.	Хаттама және этикет.
6.	Жеке қонақтарға қызмет көрсету ерекшеліктері.
7.	Санитария және гигиена.
8.	Кредиттік және дисконттық карталармен жұмыс істеу ережелері.
9.	Белгілі күндер мен сағаттар үшін жарамды бағдарламалар мен жеңілдіктер.
                                                                                                                    
 
                                                                                                            
                                                            Машықтар
                                                            
                                                                                                                                1.	Тұтынушылардың артықшылықтарын зерттеу.
2.	Қызмет көрсетудің прогрессивті нысандарын меңгеру және игеру.
3.	Мейрамхана   қызметін базар нарығына жылжыту. 
4.	Қызметтердің жаңа түрлерін және қосымша қызметтерді таныстыру.
5.	Қонақтардың пікірлерін оқу.
                                                                                                                            
                                                            Білімдер
                                                                                                                        1.	Кәсіби қызметтегі заманауи отандық және шетелдік тәжірибе.
2.	Тұтынушылардың қалауы.
3.	Кәсіби әдебиет.
4.	Мейрамхана өнеркәсібіндегі үрдістер мен сән.
5.	Қызмет көрсетудің прогрессивті түрлері.
6.	Мейрамханада   қызмет көрсетуді нарыққа жылжыту әдістері.
7.	Презинтация жасау техникасы.
8.	Қонақтардың пікірлерін оқу әдістері. 
9.	Сауда алаңының ерекшеліктері.