Машықтар
1. Кәсіби сөйлеу мәдениетін меңгеру.
2. Банкеттерге / конференцияларға қызмет көрсету бойынша кәсіпорынның фирмаішілік стандарттары.
3. Сауатты және клиентке бағытталған әңгіме жүргізу.
4. Қонақтардың жағымсыз ескертулерін сабырмен тыңдау.
5. Қақтығысты жағдайда өзін дұрыс ұстау.
6. Қақтығысты жағдайдың шешімін табу және ымыраға келе білу.
7. Қонақтардың өтініштерін, шағымдарын, тілектерін дәл және нақты тұжырымдау.
8. Жылдам және дұрыс шешім қабылдау.
9. Тұрақты қонақтардың базасын кеңейту.
10. Қонақ үйдің ішкі ережелерімен бекітілген стандарттар мен процедураларды қолдану.
11. Қонақтардың пікірлеріне дұрыс жауап беру.
12. Алғашқы медициналық көмек көрсету.
13. Қонақтардың талғамын зерттеу.
14. Хаттама және әдеп ережелерін сақтау.
15. Қонақтардың сұраныстарын барынша толық қанағаттандыру.
Білімдер
1. Қазақстан Республикасының заңнамасы, қонақ үй жұмысына қатысты нормативтік-құқықтық актілер, әдістемелік және басқа да материалдар.
2. Халықаралық қонақ үй желілерінде қабылданған сәйкес санаттағы қонақ үйлерге қойылатын талаптар және қызмет көрсету стандарттары.
3. Іскерлік әңгіме жүргізудің ережелері мен тәсілдері.
4. Қонақ үйдің қолданыстағы стандарттары мен процедуралары.
5. Өзін-өзі ұстау ережелері және қақтығыс жағдайды шешу.
6. Қонақ үйдің барлық бөлімдерінде құжаттама мен есептілікті жүргізу тәртібі.
7. Қонақ үйдің ағымдағы жағдайын, бөлмелер қорының жағдайын білу, VIP немесе CIP – қонақтардың келуі туралы ақпаратты білу.
8. Көрсетілетін қызметтер туралы ақпарат, негізгі және қосымша қонақ үй қызметтерінің бағасы және қонақ үйде өткізілетін акциялар туралы ақпаратты меңгеру.
9. Іскерлік және телефонмен сөйлесу әдебінің ережелері және нормалары, іскерлік қатынас және хат алмасу ережелері
10. Қонақтарға сапалы және сандық орналасу бойынша категорияға сәйкес келетін нөмірлерді білу.
11. Кеңсе техникасын пайдалану ережелері, компьютерлік сауаттылық.
12. Қонақ үйдің ішкі еңбек тәртібі ережелері.
13. Жұмыс көлемінде мемлекеттік (мемлекеттік тілге теңестірілген) және екі шет тілін (ағылшын) меңгеру
14. Алғашқы медициналық көмек көрсету ережесі.
15. Психология негіздері.
16. Еңбекті қорғау және байланыс, өрт және өнеркәсіптік қауіпсіздік ережелері және нормалары.
17. Денсаулықты қорғау, санитария және гигиена негіздері.
18. Антитеррористік қауіпсіздік және қонақтардың қауіпсіздігі ережелері
Машықтар
1. Коммуникативтік қасиеттерді меңгеру.
2. Қонақтарды қарсы алу рәсімін меңгеру (сәлемдесу, отырғызу, қоштасу)
3. Кофе-брейк, түскі ас және кешкі ас беру уақыты туралы қажетті мәліметтерді меңгеру.
4. Тұлғааралық қарым-қатынас тәсілдерін қолдану.
5. Хаттама және әдеп ережелерін сақтау.
6. Кәсіби сөйлеу мәдениетін меңгеру.
7. Мейрамхананың / конференц-залдың кәсіби имиджін қолдау.
8. Сауатты және клиентке бағытталған әңгіме жүргізу.
9. Нақты және тұжырымдалған ақпаратты мейманға жеткізу.
10. Қонақтың қате қойылған талаптарынан тиісті түрде бас тарту.
11. Қонақтардың жағымсыз ескертулерін сабырмен тыңдау.
12. Қақтығысты жағдайда өзін дұрыс ұстау.
13. Компанияның ішкі ережелерімен белгіленген стандарттар мен рәсімдерді қолдану.
14. Жылдам және дұрыс шешім қабылдау.
15. Алғашқы медициналық көмек көрсету.
Білімдер
1. Қазақстан Республикасының Заңнамасы, нормативті құқықтық актілер және басқа да материалдар
2. Қызмет көрсету бойынша кәсіпорынның ішкі стандарттары
3. Хаттама және әдеп.
4. Жергілікті дәстүрлер.
5. Конференция және банкеттердегі қызметтер тізімі.
6. Белгілі бір күндер мен сағаттарда қолданылатын бағдарламалар мен жеңілдіктер.
7. Жұмыс көлемінде мемлекеттік (мемлекеттік тілге теңестірілген) және екі шет тілін меңгеру
8. Конференц-залдың қонақтарды сапалы және сандық отырғызу мүмкіндіктерін білу.
9. Іскерлік және телефонмен сөйлесу әдебінің ережелері мен нормалары.
10. Алғашқы медициналық көмек көрсету ережесі.
11. Психология негіздері.
12. Жанжалды жағдайларда өзін-өзі ұстау ережелері мен тәсілдері және жанжалды жағдайларды шешу жолдары.
13. Еңбекті қорғау және байланыс, өрт және өнеркәсіптік қауіпсіздік ережелері және нормалары.
14. Денсаулықты қорғау, санитария және гигиена негіздері.
15. Антитеррористік қауіпсіздік және қонақтардың қауіпсіздігі ережелері
Машықтар
1. Компьютермен, кеңсе техникасымен, интернетпен, электронды поштамен, қонақ үйдің автоматтандырылған басқару жүйесімен жұмыс жасау.
2. Тұрақты қонақтардың және қонақ үйдің корпоративтік клиенттерінің деректер базасымен жұмыс, қонақтардың физикалық және психологиялық қажеттіліктерін анықтау.
3. Жаңа клиенттер табу және бұрынғы клиенттер топтарын сақтап қалу мақсатында ауқымды клиенттік жұмыстар жүргізу.
4. Тікелей бәсекелестерді анықтау мақсатында нарықта маркетингтік зерттеу жүргізу және қонақ үйдің бәсекеге қабілеттілігін арттыру бойынша уақытылы шаралар қолдану.
5. Келіссөздерді сауатты жүргізу.
6. Жылдам және дұрыс шешім қабылдау.
7. Банкет бойынша корпоративтік қызмет көрсету келісім-шартын жасасу.
Білімдер
1. Қазақстан Республикасының Заңнамасы, нормативтік-құқықтық актілер, компания жұмысына қатысты әдістемелік және басқа да материалдар.
2. Мейрамхананың қолданыстағы стандарттары мен процедуралары.
3. Іс жүргізу негіздері, құжаттар айналымы. Сату және орналастыру бөлімдеріндегі құжаттама және есептілік жүргізу тәртібі.
4. Жұмыс көлемінде мемлекеттік (мемлекеттік тілге теңестірілген) және екі шет тілін меңгеру
5. Компанияда көрсетілетін қызметтер туралы ақпаратты білу.
6. Конференц-залдарда қонақтарды сапалы және сандық отырғызу мүмкіндіктерін білу.
7. Жергілікті конференц қызметтер нарығында маркетинг негіздерін және баға белгілеу ережелерін білу.
8. Іскерлік және телефонмен сөйлесу әдебінің ережелері және нормалары, іскерлік қатынас және хат алмасу ережелері
9. Кеңсе техникасын пайдалану ережелері, компьютерлік сауаттылық.
10. Еңбек және өрт қауіпсіздігі техникасы.
11. Денсаулықты қорғау, санитария және гигиена негіздері.
12. Антитеррористік қауіпсіздік және қонақтардың қауіпсіздігі ережелері