Мультимедиялық баспалармен жұмыс жөніндегі консультант
Кәсіптің сипаттамасы
2431-2-001
Мультимедиялық баспалармен жұмыс жөніндегі консультант
Сипаттама
Негізгі мақсат
Компаниялар мен ұйымдарға PR стратегиялары мен жарнамалық жоспарларды әзірлеу, беделді басқару мәселелері және компанияны және оның өнімдерін ілгерілету бойынша неғұрлым жалпы стратегиялық тәсілді қамтитын әдістер бойынша кеңес беру.
Жеке құзыреттерге қойылатын талаптар
- Жауапкершілік
- Бастамашылық
- Тиімділік
- Шығармашылық
- Коммуникативтілік
- Икемділік
- Өзін-өзі дамыту
- Эрудиция
- Белсенді тыңдау
- Әлеуметтік сезімталдық
Басқа кәсіптермен байланыс
8 СБШ-нің деңгейі
Бас режиссер
8 СБШ-нің деңгейі
Шығармашылық бірлестіктің бас редакторы
8 СБШ-нің деңгейі
Бас продюсер
7 СБШ-нің деңгейі
Режиссер
6 СБШ-нің деңгейі
Бағдарлама жүргізуші
6 СБШ-нің деңгейі
Диктор
6 СБШ-нің деңгейі
Телевизиялық/радиожаңалықтар репортері
6 СБШ-нің деңгейі
Комментатор
6 СБШ-нің деңгейі
Коррреспондент
6 СБШ-нің деңгейі
Шолушы
6 СБШ-нің деңгейі
Мемлекеттік органдармен байланыс жөніндегі үйлестіруші
Деңгей 6
жоғары білім (бакалавриат, маман дәрежесі, ординатура)
Дағды 1
Нарықты зерттеу және талдау, нарықтың мақсатты тұтынушылық сегменттерін анықтау
Дағды 2
Маркетингтік зерттеулердің нәтижелеріне сәйкес тұтынушылардың белгілі бір өнімге/қызметке қойылатын талаптарына талдау жүргізу
Дағды 3
Өндірілетін өнімге немесе көрсетілетін қызметтерге сұраныстың уәждемесін талдау
Дағды 4
Өткізу нарығын және сатып алу сұранысын зерттеу
Дағды 5
Өнімнің/қызметтің қанағаттанғысыз өлшемдерін анықтау
Дағды 1
Жарнамалық стратегияны қалыптастыруға қатысу, беделді басқару
Дағды 2
Өнімді, қызметтерді нарыққа жылжыту стратегиясын әзірлеу
Дағды 3
Жарнамалық науқандарды немесе жарнамалық іс-шараларды өткізу бойынша жұмыстарды жүзеге асыру, басшылық ету, жоспарлау және үйлестіру
Дағды 4
Әлеуетті тұтынушыларға өнімнің немесе қызметтің тұсаукесерлерін, түрлі тақырыптық семинарларды өткізу
Дағды 5
Мультимедиялық басылымдарда жарнама нысандары мен әдістерін таңдау
Дағды 6
Жылжыту стратегиясын түзету
Дағды 1
Жарнамалық қызметті жетілдіру мақсатында іскер серіктестермен байланыс орнату және сыртқы байланыстарды кеңейту
Дағды 2
Шарттар мен келісімшарттардың әзірленуін және орындалуын бақылау
Дағды 3
Жарнамалық іс-шараларды әзірлеу және өткізу процесінде ұйымның басқа құрылымдық бөлімшелерімен байланыс орнату
Дағды 4
Қойылған міндеттерді шешуге консультанттар мен сарапшыларды тарту