Машықтар
1. Жоба мазмұнында мультимедиялық композицияны модельдеу (элементтерді салу, түсін, дыбысын, анимация эффектілерін мультимедиялық нысандарға сәйкестендіру) ;
2. Күрделі көрнекі ақпаратқа жеке анимациялық, дыбыстық және интерактивті элементтерді (түймелер, мәзірлер, диалогтық терезелер және т. б.) таңдау және құрастыру.
Білімдер
1. Дыбыс және акустика теориялары, анимациялық фильмдердегі дыбыстық драманың негіздері
2. Анимацияның түрлері мен жанрлары, анимациядағы сөйлеу және пластик, анимация мен тікелей түсірілімнің айырмашылығы
Машықтар
1. Көрнекі жобаның объектілерімен бастапқы «тірі» әрекеттерді үйлестіру
2. Жобаларда транзиттік әсерлерді қолдану
3. Сүзгілер арқылы кескінді түзету
4. Эргономикалық талаптарды ескере отырып, анимация объектілерін модельдеу
5. Бірнеше көздерден алынған элементтерді біріктіру, элементтерді қосу немесе алып тастау және әртүрлі арнайы әсерлерді кірістіру арқылы бастапқы кескінді түрлендіру
6. Мультимедиялық жобаны құру кезінде 3D графикалық технологияларды және 3D арнайы эффектілерді қолдану
Білімдер
1. Көрнекі арнайы эффектілерді қолдану технологиялары. құрастыру, тазалау, маска, motioncapture, хромакей, lumokey, кілттерді өзгерту, уақытты өзгерту, бақылау.
2. Халықаралық және республикалық дизайн стандарттарын, бағдарламалық өнімдердің көрнекі бөлігінің эргономикасына қойылатын талаптарды білу.
3. 3D арнайы әсерлерінің түрлері: бөлшектерді модельдеу (бөлшектерді симуляциялау), қатты денені модельдеу (Rbs), жұмсақ денені модельдеу (Sbs), сұйықтықты модельдеу (Flip және Fluidsimulation), 3D графикасында қолданылатын топтық модельдеу (краудсимуляция).
Машықтар
1. Суретпен кадр бойынша жұмысты орындау.
2. Көрнекі ақпараттың мультимедиялық элементтерін нақты әлем объектілерімен толтырылған цифрлық кеңістікті құра отырып, жаңа аппараттық платформалар мен технологияларға бейімдеу.
Білімдер
1. Компьютерлік ойындарда, фильмдерде, музыкалық бейнелерде, баспа басылымдарында және жарнамада қолдануға арналған графика, арнайы эффектілер, анимация және басқа да көрнекі бейнелер.
2. Мультимедиялық (элементтік) жобаға өзгерістер енгізу үшін ақпаратты жинау және талдау технологиясы.
3. Түзетулер енгізу үшін көрнекі ақпараттың жобаланған объектілерінің аналогтарына салыстырмалы талдау жүргізу әдістері.